ایده سورپرایز با جشن تولد

ایده سورپرایز با جشن تولد

ایده سورپرایز با جشن تولد

غافلگیر کردن فردی که به او علاقه داریم با یک اتفاق خوب مانند تولد یکی از لذت بخش‌ترین لحظات زندگی هر شخص است که می‌تواند با برگزاری یک جشن تولد خوب آن را تجربه کند؛ اما سورپرایز کردن کسی چندان ساده نیست و نیاز به استفاده از ایده‌هایی دارد که به خوبی اجرا شود تا فرد مقابل هم حس بسیار خوبی پس از سورپرایز شدن داشته باشد.

در این مفاله درباره ایده‌ها و روش‌هایی کاربردی و دلنشین برای گرفتن جشن تولد‌های خاص برای سورپرایز کردن صحبت می‌کنیم.

اولین ایده :

۱. مکان پر رمز و راز

یکی از بهترین روش‌های غافلگیر کردن شخص در روز تولد آماده کردن یک مکان غیر منتظره است که باید حتما به صورت خلاقانه انجام شود؛ در شهر می‌توانید مکان‌های خاص برای سورپرایز پیدا کنید که به صورت ساعتی یا روزانه به شما مکانی را اجاره می‌دهند.

این مکان‌ها معمولا باغ رستوران‌ها و کافه‌هایی هستند که بخشی خاص برای برگزاری جشن‌های تولد آماده کردند.

اما برای سورپرایز کردن بهتر باید دقت کنید که فردی که قصد گرفتن تولد او را دارید به هیچ عنوان نتواند تشخیص دهد که قرار است سورپرایزی اتفاق بیافتد و باید بدون لو رفتن موضوع کار را ادامه دهید و میهمانان را قبل از آنکه فرد مورد نظر برسد دعوت کرده باشید و در مکان حاضر باشند.
خب برویم به سراغ دومین ایده.

اما این ایده بخش دیگری هم دارد؛ گاهی نیاز نیست مکان ناشناخته و جدید باشد بلکه می‌تواند یک محل یادآور خاطرات و لحظات خوش باشد.

مانند خونه مادربزرگ که معمولا یکی از مکان‌های آرامش بخش برای افراد است.

ایده سورپرایز با جشن تولد

۲. دعوت از فردی خاص

بیشتر ما انسان‌ها معمولا به اشخاصی توجه خاصی داریم این افراد می‌توانند همسر،پدر و مادر ، یکی از اقوام یا یک دوست قدیمی که اصلا نمی‌توانستیم پیش بینی دیدنش را در ذهن بپرورانیم در یک یک میهمانی مجدد با هم دیدار می‌کنیم؛ این بسیار حس خوشایندی است که بعد از مدت‌ها با دیدن یک فرد خاص سورپراز شویم.

این یک ایده بسیار لذت بخش است و می‌توانید کسی را که در زندگی طرف مقابل‌تان اهمیت داشته و را به میهمانی دعوت کنید که او انتظارش را نداشته باشد.

برای نمونه گاهی افرادی هستند که در زندگی برای ما مثل یک استاد بودند و درس‌های زیادی از آنها آموختیم و برای آنها ارزش زیادی قائلیم که این شخص می‌تواند معلم قدیمی‌مان یا استاد دانشگاه باشد و البته که اصلا انتظار و توقع حضور او در جشن تولد را نداشته‌ایم.

فقط کافیست تصور کنید که در یک مکان غیر منتظره در جشن تولدتان سورپراز کننده‌ای این فرد را ببینید.

ایده سورپرایز با جشن تولد

۳. دیوار خاطرات

ایده بعدی در مورد یادآوری خاطره‌های خوب گذشته است، خاطراتی گاهی تلخ و گاهی شیرین اما همیشه حاوی لحظاتی ارزشمند که در ذهن ما باقی می‌ماند.

برای سورپرایز کردن شخص در جشن تولد قبل از شروع میهمانی باید دیواری صاف و مناسب برای نصب تصاویر قدیمی پیدا کنید و از اطرافیان یا آشنایان بخواهید که تصاویر حاوی خاطرات خاص گذشته با فردی که قصد برگزاری میهمانی برای او دارید را برای شما ارسال کنند و شما آنها را چاپ و با استفاده از ریسه چراغدار و گیره چوبی روی دیوار نصب کنید.

عکس‌هایی از دوران مدرسه، دانشگاه، اوایل ازدواج یا زمان بچگی باشد.

ایده سورپرایز با جشن تولد

۴. جعبه آرزوها

در دنیا بعضی از کالاها و وسایل را برای خرید مدنظر داریم که نتوانسته‌ایم آنها را تهیه کنیم؛ کالایی که کاربردهای مختلفی برای ما دارد و در محل کار یا منزل یا برای تفریح به آنها نیاز داریم.

اگر بتوانید به درستی تشخیص بدهید که فرد مقابل چه کالایی را مد نظر داشته اگر برایتان مقدر باشد که آن را تهیه و به عنوان کادو جشن تولد به او هدیه دهید یک سورپرایز ارزشمند و کاربردی انجام خواهید داد.

چون لحظه باز کردن کادوها همیشه لحظه شیرینی است حتی اگر کادوها جذاب نباشند؛ هرچند معمولا چندان ارزش مالی کادو اهمیتی ندارد بلکه نبوغ به کار رفته در تهیه و ارائه آن مهم‌تر است.

ایده سورپرایز با جشن تولد

۵. چاپ علاقه

خوشبختانه با رشد علم و فناوری روش‌های جدیدی از چاپ در صنعت دیجیتال ارائه شده مانند چاپ روی پیراهن و لیوان و غیره.

این ایده هم نیز بسیار جذاب است که برای سورپرایز کردن شخصی در جشن تولدش تصویری دو یا چند نفره از جمع‌تان را روی لیوان یا لباسی چاپ کنید و به او هدیه کنید تا هر موقع که آن را می‌بیند به یاد شما بیافتد.

این چاپ را می‌توان روی اجسام دیگر نیز چاپ کرد مانند ظروف و یا قوری اما لیوان یک ظرف رایج برای چاپ است و می‌تواند به عنوان یک دکور زیبا در کمد یا ویترین استفاده شود.

این ایده برخلاف نظر بعضی از همراهان چندان هزینه ندارد و قابل اجراست.

ایده سورپرایز با جشن تولد

۶. کیک با طرح تیم مورد علاقه

ششمین ایده جذاب برای سورپرایز کردن در جشن تولد سفرش یک کیک با طرح تیم مورد علاقه فوتبال و همچنین عکس خود فرد است؛ فوتبال به عنوان محبوب‌ترین ورزش جهان شناخته می‌شود و در بیشتر جشن تولدها معمولا فرد یه تیم خاصی علاقه دارد و آن تیم برای او ارزشمند است.

در این ایده غافلگیر کردن باید کیکی را طرح و رنگ و همچنین لوگو تیم مورد علاقه شخص سفارش داده و در صورت امکان بخواهید تصویر خودش هم نیز روی کیک چاپ شود.

ایده سورپرایز با جشن تولد

۷. تزئین و بادکنک آرایی

احتمالا شنیده‌اید که عروسی هست و عروسی کشونی که بخشی جدانشدنی از مراسم عروسی هست، تزئین و بادکنک آرایی حال گاهی با قالب‌های زیباتر و با تعداد بادکنک بالاتر که توسط یک فرد وارد و ماهر در تزئین انجام می‌شود و گاهی با بستن یک ریسمان بادکنک از دو محل تزئین بادکنک‌ها انجام می‌شود.

برای سفارش بادکنک آرایی از سایت شادزی با پشتیبانی تماس بگیرید.

بادکنک‌های با رنگ‌های متالیک و با گاز هلیوم ترکیبی بسیار خوب برای تزئین محل برگزاری جشن هستند و می‌تواند یک سورپرایز کننده قوی باشد.

ایده سورپرایز با جشن تولد

جمع بندی

در این مقاله درباره ایده‌هایی صحبت کردیم که با استفاده از آنها می‌توانید یک جشن تولد سورپرایز کننده و جذاب برای عزیزان‌تان برگزار کنید که تا مدت‌ها در ذهن همه باقی بماند و باعث افزایش علاقه و صمیمیت شما شود؛ از بین ایده‌های معرفی شده حتما پیشنهاد می‌کنیم دیوار خاطرات را اجرا کنید چون بسیار لذت بخش و یادآور خاطرات گذشته خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید