مزایای خرید از سایت شادزی

مزایای خرید از سایت شادزی

مزایای خرید از سایت شادزی

امروزه ، با وجود اینترنت و شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام این امکان فراهم گردیده تا هر آنچه نیازمند آن هستید را به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور در فروشگاه ها، خریداری نمائید. در ادامه شما را با مزایای خرید لوازم تولد از طریق سایت شادزی آشنا میکنیم.

مزایای خرید از سایت شادزی

مزایای خرید از سایت شادزی

۱_امکان ثبت سفارش از هم اکنون تا یک ماه آینده

اگر برنامه ریزی کرده اید برای روزی خاص در ماه آینده ، میتوانید از همین الان سفارش خود را برای تاریخی که مدنظر دارید ثبت کنید و ما این اطمینان را به شما میدهیم که دقیقا تاریخ و ساعتی که انتخاب کرده اید سفارش خود را تحویل میگیرید همچنین درصورتیکه هرچه زودتر از مراسم سفارش خود را در سایت ثبت کنید نگرانی و استرس درمورد افزایش قیمت ناشی از تورم نخوهید داشت.

۲_امکان ارسال سریع سفارشات برای مشتریان تهرانی

در صورتیکه ساکن تهران هستید و درخواست ارسال فوری سفارشات خود را دارید ما این امکان را فراهم کرده ایم که سفارشات شما را در کمتر از ۲ساعت تحویل دهیم

مزایای خرید از سایت شادزی

۳_امکان ارسال درب منزل

از طریق سایت شادزی به آسانی میتوانید با استفاده از موبایل یا لپ تاپ و کامپیوتر در هر جایی که حضور داشته باشید ( محل کار،منزل، کافه و….) ثبت سفارش کنید و هزینه سفارشات خود را از طریق درگاه بانک پرداخت نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

۴_پرداخت هزینه ارسال

در سایت شادزی امکان پرداخت هزینه پیک برای مشتریان تهرانی و هزینه پست برای مشتریان شهرستانی وجود دارد.

مزایای خرید از سایت شادزی

۵_مشاهده اطلاعات محصول

با خرید از سایت شادزی میتوانید تنوع محصولات به همراه عکس و قیمت و سایر اطلاعات مرتبط با محصولات مانند موجودی و… را به صورت به روز ، مشاهده نمایید. همچنین میتوانید از قسمت دسته بادکنک انواع پک های بادکنک را مشاهده و پک موردنظر خودرا خریداری نمایید

۶_تخفیفات برخی از محصولات

در صفحه اول سایت، در قسمت تخفیفات میتوانید محصولاتی که شامل درصدی تخفیف شده اند را مشاهده کنید.این تخفیفات فقط مخصوص سایت می باشد.

۷_تخفیف ۱۰درصدی

اعمال تخفیف ۱۰درصدی برای خرید های بالای ۱میلیون تومان از طریق سایت

مزایای خرید از سایت شادزی

جمع بندی

با امکان خرید اینترنتی بادکنک و لوازم تولد از طریق سایت شادزی دیگر لازم نیست که با وجود ترافیک و شلوغی شهر و کمبود وقت و گرما و سرمای هوا به صورت حضوری لوازم مورد نیاز خود را خریداری نمایید، کافیست لوازم مورد نیاز خود را از طریق سایت به صورت آنلاین خریداری نمایید و هر کجای ایران که باشید برایتان ارسال مینماییم.لازم به ذکر است که بادکنک های پر شده با گاز هلیوم فقط قابل ارسال در تهران می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید