جشن تولد با کمترین هزینه

جشن تولد با کمترین هزینه

جشن تولد با کمترین هزینه

بسیاری از افراد به دلیل هزینه های بالای برگزاری مراسم ، از جشن گرفتن برای سالروز تولد خود یا سایر اعضای خانواده صرف نظر میکنند. اگر شما هم به دنبال راهی برای برگزاری جشن با حداقل امکانات و حداقل هزینه هستید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

جشن تولد با کمترین هزینه

۱_دعوت از میهمانان

پیشنهاد میکنیم به جای ارسال دعوتنامه های کاغذی، از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند واتساپ یا تلگرام و اینستاگرام میهمانان خود را به جشن تولد دعوت نمایید. این کار باعث صرفه‌جویی زیادی می‌شود. همچنین با صرف جویی در مصرف کاغذ به طبیعت نیز کمک بزرگی کرده اید. شما میتوانید با کمی خلاقیت، با استفاده از نرم افزارهای ادیت عکس دعوت نامه دیجیتالی درست کنید و برای همه میهمانان ارسال نمایید.

جشن تولد با کمترین هزینه

۲_بادکنک

همه ما میدانیم که بادکنک جزء جدانشدنی جشن تولد است و هرچه تعداد بادکنک ها بیشتر باشد عکس های تولد زیبا تر میشود. اما اگر بخواهید با هزینه کمتر تعداد بادکنک های بیشتری داشته باشید میتوانید به جای استفاده از دسته بادکنک های هلیومی ، بادکنک لاتکسی بدون باد خریداری کنید و با استفاده از تلمبه دستی آن ها را باد کنید و با ریسه بادکنک آرایی آنها را به هم متصل کنید و یا از استند بادکنک استفاده کنید. همچنین میتوانید با چسب بادکنک ، بادکنک ها را به دیوار یا سقف بچسبانید و تزئین کنید.

جشن تولد با کمترین هزینه

۳_کیک

کیک مهم ترین بخش تولد است و در واقع حسن ختام جشن محسوب می شود. پیشنهاد میکنیم به جای پرداخت هزینه های بالای کیک های فوندانت ، یک کیک خانگی بزرگ بپزید و روی آن را با موز و توت فرنگی تزئین کنید حتی میتوانید با کمی خلاقیت ۲عدد کیک بپزید و روی هم قرار دهید و از وسط به صورت افقی آن ها را برش دهید و در بین لایه ها خامه و توت فرنگی قرار دهید.

جشن تولد با کمترین هزینه

۴_سرگرمی های تولد

میتوانید با استفاده از بازی های رایگان دسته جمعی میهمانان خود را سرگرم کنید. مانند بازی مافیا و بازی جوکر و پانتومیم و…. در نظر داشته باشید که حتما خودتان هم در بازی شرکت کنید تا با همراهی با میهمانان به آن ها بیشتر خوش بگذرد.

۵_گیفت تولد

بچه ها عاشق گیفت هستند و با هر هدیه ای خوشحال می شوند پس مهم نیست که حتما هدیه ای گران قیمت برای میهمان های کوچکی که در جشن تولد حضور دارد تهیه کنید، میتوانید در پایان جشن به هر کودک یکی از بادکنک های تولد را هدیه بدهید و یا با خرید فوت فوتک از سایت شادزی که در هر بسته ۶عدد فوت فوتک دارد به هر کودک یک عدد فوت فوتک هدیه دهید.

جشن تولد با کمترین هزینه

جمع بندی

در این مقاله شما را با راهکارهایی برای جشن تولد با کمترین هزینه آشنا کردیم و در نظر داشته باشید که همیشه برای زیبا برگزار کردن مراسم و جشن ها نیازی به هزینه های گزاف نیست و میتوانید با ساده ترین جزئیات هم شبی زیبا و به یادماندنی برای متولد و میهمانان رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید