تزئین تولد با تم فضانورد

تزئین تولد با تم فضانورد

تزئین تولد با تم فضانورد

تزیین تولد یکی از اجزاء زیبا و خاص برگزاری مراسم جشن تولد بخصوص برای کودکان است. برای انجام تزئینات مراسم فرزند دلبند خود ابتدا باید تم مورد نظرتان را انتخاب نمایید. تم فضانورد امروزه در بین کودکان طرفدار بسیاری دارد که در ادامه شما را با تمامی نکات مربوط به تم فضانورد آشنا میکنیم.

۱_بادکنک آرایی

برای تزئین سالن جشن تولد میتوانید از بادکنک آرایی مخصوص تم فضانورد استفاده کنید که برای این کار به بادکنک های فضانورد و موشک و سفینه و بادکنک های رنگ سورمه ای و سفید و نارنجی برای جایگذاری در بین بادکنک ها نیاز دارید که میتوانید با استفاده از چسب بادکنک، نخ نامرئی ، نوار بادکنک آرایی و تلمبه دستی خودتان این کار را انجام دهید یا برای اجرای بادکنک آرایی از چند روز قبل با شادزی هماهنگ کنید.

تزئین تولد با تم فضانورد

۲_بادکنک فویلی فضانورد

برای تزئین دیوار ها و فضای سالن جشن میتوانید از انواع بادکنک های فویلی فضانورد استفاده کنید. میتوانید بادکنک ها را به صورت پرشده با گاز هلیوم تهیه کنید و یا با تلمبه دستی آن ها را باد ساده کنید و به دیوار یه جلوی میز بچسبانید. بادکنک های فضانورد مانند: بادکنک موشک، بادکنک فضانورد، بادکنک سفینه، بادکنک هپی برد دی فضانورد و…

تزئین تولد با تم فضانورد

۳_فینگرفود تم فضانورد

فینگر فود یکی از قسمت های جذاب جشن تولد است که مورد علاقه بچه ها و بزرگتر هاست. میتوانید ترافل های شکلاتی به شکل فضانورد و موشک و سیاره درست کنید و سر آنها چوب بزنید که بچه ها به راحتی آنها را در دست بگیرند و نوش جان کنند. همچنین میتوانید از قبل بیسکوییت هایی که به شکل فضانورد هستند به قنادی سفارش دهید.

تزئین تولد با تم فضانورد
تزئین تولد با تم فضانورد
تزئین تولد با تم فضانورد

۴_کیک تولد

قسمت مهم ماجرا کیک تولد است که میتوانید از قبل کیک فوندانت به شکل فضانورد به قنادی سفارش دهید و زیبایی جشنتان را چندین برابر کنید و یا اگر قصد دارید کیک خامه ای ساده تهیه کنید میتوانید کیک به رنگ سورمه ای ، سفید ، نارنجی خریداری کنید تا با تم فضانورد هم خوانی داشته باشد.

تزئین تولد با تم فضانورد

۵_تم کاغذی فضانورد

اگر قصد دارید روی میزتان را با ظروف بیشتری تزئین کنید میتوانید از تم فضانورد استفاده کنید که شامل ریسه،لیوان،بشقاب، چنگال، ظرف تنقلات و… است

تزئین تولد با تم فضانورد

جمع بندی

تزئین تولد با تم فضانورد امروزه یکی از تم های پرطرفدار مخصوص تولد می باشد اما حتما این نکته را درنظر داشته باشید که قبل از هرچیزی، برای انتخاب تم تولد اول به علائق و سلیقه کودک خود توجه کنید و تصمیم انتخاب تم را به عهده خودشان بگذارید تا بتوانید شبی خاطره انگیز و رویایی برای فرزند دلبندتان رقم بزنید.

2 دیدگاه برای “تزئین تولد با تم فضانورد

دیدگاهتان را بنویسید