تزئین تولد با تم جنگل

تزئین تولد با تم جنگل

تزئین تولد با تم جنگل

تزیین تولد یکی از اجزاء زیبا و خاص برگزاری مراسم جشن تولد بخصوص برای کودکان است. برای انجام تزئینات مراسم فرزند دلبند خود ابتدا باید تم مورد نظرتان را انتخاب نمایید. تم جنگل امروزه در بین کودکان طرفدار بسیاری دارد که در ادامه شما را با تمامی نکات مربوط به تم جنگل آشنا میکنیم.

۱_بادکنک آرایی

برای تزئین سالن جشن تولد میتوانید از بادکنک آرایی مخصوص تم جنگل استفاده کنید که برای این کار به بادکنک های حیوانات و بادکنک های رنگ سبز و کرم و کمی برگ برای جایگذاری در بین بادکنک ها نیاز دارید که میتوانید با استفاده از چسب بادکنک، نخ نامرئی ، نوار بادکنک آرایی و تلمبه دستی خودتان این کار را انجام دهید یا برای اجرای بادکنک آرایی از چند روز قبل با شادزی هماهنگ کنید.

تزئین تولد با تم جنگل

۲_بادکنک فویلی حیوانات

برای تزئین دیوار ها و فضای سالن جشن میتوانید از انواع بادکنک های فویلی حیوانات استفاده کنید. میتوانید بادکنک ها را به صورت پرشده با گاز هلیوم تهیه کنید و یا با تلمبه دستی آن ها را باد ساده کنید و به دیوار یه جلوی میز بچسبانید. بادکنک های حیوانات مانند: جوجه تیغی،خرگوش،پاندا،زرافه، میمون و…

تزئین تولد با تم جنگل
تزئین تولد با تم جنگل

۳_فینگرفود تم حیوانات

فینگر فود یکی از قسمت های جذاب جشن تولد است که مورد علاقه بچه ها و بزرگتر هاست. میتوانید ترافل های شکلاتی به شکل حیوانات مختلف درست کنید و سر آنها چوب بزنید که بچه ها به راحتی آنها را در دست بگیرند و نوش جان کنند. همچنین میتوانید از قبل بیسکوییت هایی که به شکل حیوانات هستند به قنادی سفارش دهید. و برای شام میتوانید سالاد الویه را به شکل جوجه تیغی تزئین کنید.

تزئین تولد با تم جنگل
تزئین تولد با تم جنگل
تزئین تولد با تم جنگل

۴_کیک تولد

قسمت مهم ماجرا کیک تولد است که میتوانید از قبل کیک فوندانت به شکل حیوانات مختلف به قنادی سفارش دهید و زیبایی جشنتان را چندین برابر کنید و یا اگر قصد دارید کیک خامه ای ساده تهیه کنید میتوانید کیک به رنگ سبز ، کرم ، نارنجی خریداری کنید تا با تم جنگل هم خوانی داشته باشد.

تزئین تولد با تم جنگل

۵_تم کاغذی حیوانات

اگر قصد دارید روی میزتان را با ظروف بیشتری تزئین کنید میتوانید از تم کاغذی جنگل استفاده کنید که شامل ریسه،لیوان،بشقاب، چنگال، ظرف تنقلات و… است

تزئین تولد با تم جنگل

جمع بندی

تزئین تولد با تم جنگل امروزه یکی از تم های پرطرفدار مخصوص تولد می باشد اما حتما این نکته را درنظر داشته باشید که قبل از هرچیزی، برای انتخاب تم تولد اول به علائق و سلیقه کودک خود توجه کنید و تصمیم انتخاب تم را به عهده خودشان بگذارید تا بتوانید شبی خاطره انگیز و رویایی برای فرزند دلبندتان رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید