ایده تولد آقایان

ایده تولد آقایان

ایده تولد آقایان

اگه روز تولد همسرتان یا پدرتان و برادرتان نزدیک هست و قصد دارید این روز مهم رو به شکلی خاص و متفاوت جشن بگیرید بهتون پیشنهاد میکنیم حتما این بخش رو تا انتها بخوانید چرا که ما در این بخش ایده های بسیار متفاوت برای تولد آقایان آماده کردیم که میتوانید با اجرا کردن این ایده ها، تولدی به یاد ماندنی و جذاب رو برگزار کنید.

ایده تولد آقایان

انتخاب تم تولد

اولین قدم برای انجام تدارکات تولد انتخاب تم مناسب می باشد.انتخاب تم بستگی به سن،جنسیت و سلیقه و علایق متولد می باشد. برای آقایان میتوانید وسایل و تزئینات با ترکیب رنگی مشکی طلایی،مشکی نقره ای،سورمه ای طلایی، سورمه ای مشکی و… انتخاب کنید. استفاده از ظروف یک بار مصرف برای تزئین میز تولد یکی از ملزومات تولد میباشد.

ایده تولد آقایان

بادکنک و تزئینات تولد

بادکنک از قدیم ترین ایام از مهمترین لوازم برگزاری جشن و تولد است. میتوانید از بادکنک هایی با ترکیب رنگ های مشکی طلایی، مشکی نقره ای،سورمه ای طلایی، سورمه ای مشکی و… برای تولد آقایان استفاده نمایید و از بادکنک های سیبیل و بطری و تاج و… در میان تزئینات استفاده کنید.هم چنین میتوانید از پرده متالایز طلایی یا نقره ای برای زیبا تر کردن دیوار جایگاه متولد استفاده کنید تا بدلیل براق بودن جنس این پرده ها جلوه خاصی به محیط بدهد.

ایده تولد آقایان

کیک تولد

کیک به عنوان حسن ختام مهمانی از مهم ترین لوازم تولد است. برای ایده تولد آقایان کیک هایی با تزئینات ساده به قنادی ها سفارش دهید و ترجیحا در انتخاب رنگ کیک دقت کنید که با تم تولد همخوانی داشته باشد. برای آقایان بهتراست از کیک هایی با ترکیب رنگ های سفید کرم شکلاتی،سورمه ای سفید، سورمه ای طلایی و… و یا کیک هایی با طرح سبیل و پاپیون و پیراهن مردانه و… انتخاب کنید.

ایده تولد آقایان
ایده تولد آقایان
ایده تولد آقایان
ایده تولد آقایان
ایده تولد آقایان

وسایل شوخی و سرگرمی

به عنوان ایده تولد آقایان معمولا از شوخی و خنده در جمع لذت میبرند.میتوانید از وسایلی استفاده کنید که در جشن تولد هم متولد و هم میهمانان خود را سرگرم کنید تا به همگی بیشتر خوش بگذرد.یکی از مواردی که به عنوان وسیله شوخی میتوانید استفاده کنید بالشتک بی ادب است که میتوانید این بالشتک را روی صندلی بگذارید و از متولد بخواهید روی صندلی بنشیند به محض نشستن روی صندلی صدایی بلند میشود که باعث خنده اطرافیان میشود. یا میتوانید از جوهر شوخی استفاده کنید و بریزید روی پیراهن متولد و بعد از چند ثانیه جوهر پاک میشود و هیچ اثری از آن باقی نمی ماند. یا میتوانید از فوت فوتک استفاده کنید که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان بسیار لذتبخش است.

ایده تولد آقایان

در پایان

در هرکجای کشور عزیزمان که باشیدمیتوانید همه وسایل موردنیاز تولد و بادکنک را از سایت فروشگاه شادزی تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید. امکان ارسال فوری و 2ساعته در شهر تهران

دیدگاهتان را بنویسید