لوازم جشن تولد از کجا بخرم؟

بادکنک آرایی سگ های نگهبان

لوازم جشن تولد از کجا بخرم؟
برای خرید بادکنک هلیومی و لوازم جشن تولد از فروشگاه شادزی می توانید از روشهای زیر استفاده نمایید:
۱- خرید بادکنک هلیومی و لوازم جشن تولد به صورت آنلاین وارسال به محل:
دراین روش شما ابتدا می توانید در سایت شادزی و یا صفحه اینستاگرام شادزی تعداد بادکنک هلیومی و سایر ملزومات تولد متناسب با سلیقه و محیط جشن و مراسم خود را انتخاب کنید وسپس با شماره تلفن های ثابت یا همراه فروشگاه تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید و سپس بادکنک های هلیومی و سایر ملزومات تولد شما در اسرع وقت و با کمترین هزینه برایتان ارسال خواهد شد.
– بادکنک های هلیومی لاتکسی در اندازه متوسط  تا ۳۰ عدد در صندلی عقب یک ماشین سواری جای میگیرد و برای شما ارسال میگردد. درغیراینصورت برای تعدادهای بالا، بادکنک ها با دو ماشین سواری برایتان ارسال میگردد.
۲- خرید بادکنک هلیومی و لوازم جشن تولد از فروشگاه شادزی به صورت حضوری:
در این روش با مراجعه به فروشگاه شادزی واقع در منطقه گیشا و پاسداران می توانید هر تعداد بادکنک هلیومی  و سایر ملزومات تولد که نیاز داشتید تهیه کنید.این روش برای کسانیکه تعداد کمی بادکنک می خواهند و یا محل زندگیشان نزدیک به فروشگاه می باشد بسیار مناسب است.

همچنین می توانید لوازم آتش بازی و فرمالیته عروسی برای فیلم برداری را از لوازم آتش بازی شادزی انتخاب و سفارش خود را ثبت و در سریع ترین زمان ممکن در سراسر کشور دریافت نمایید.

همراهان محترم شادزی می توانند برای برگزاری مراسم و تهیه میز و صندلی ، دکور تولد ، میزهای استوانه ای ، فینگر فود ، چیدمان میز کندی بار ، تهیه انواع تم های زیبا و بروز تولد ، گل آرایی و همچنین بادکنک آرایی روی تیم حرفه ای و مجرب شادزی حساب ویژه ای باز کنید تا بهترین لحظات شاد و به یاد ماندنی را برایتان رقم بزنند و شریک لحظات شاد شما باشیم.

فروشگاه شادزی برای همه مناسبت ها از جمله عروسی ، مراسم نامزدی ، تولد ، یلدا ، کریسمس ، هالووین ، ولنتاین و …  کلی ایده باحال داره و برای همشون می تونید به صورت رایگان از تیم شادزی مشاوره بگیرید.

فروشگاه شادزی کلی لوازم شوخی و سرگرمی شامل انواع فیجت ، میشبال ، اسکوییشی ، شوکر ، جوهر شوخی ، لیزلیزک و … داره که می تونه لحظات شاذی رو برای شما وفاداران ایجاد کنه.

راستی اگه تو فکر کادو دادن به عزیزانتان هستین می تونید با مراجعه حضوری به فروشگاه های شادی با تهیه عروسک های متنوع ، باکس های زیبا و بگ های دستی اقتصادی تهیه نمایید تا یک یادگاری شکیل برای دوستانتان به جای بگذارید .

لوازم بلک لایت و ظروف شیک پذیرایی برای مراسمتان را می توانید با مراجعه به لوازم پذیرایی شادزی خریداری نمایید.

لوازم جشن تولد از کجا بخرم؟

تخفیف!

لوازم آتش بازی

پروانه آتش بازی

90.000تومان
تخفیف!

لوازم آتش بازی

چرخونک آتش بازی

90.000تومان
تخفیف!
تخفیف!
تخفیف!

لوازم آتش بازی

آبشار دستی بزرگ صدادار

70.000تومان
تخفیف!
تخفیف!
تخفیف!
تخفیف!

لوازم تزئینی و ریسه جشن

ریسه چراغدار ماه و ستاره

450.000تومان
تخفیف!

لوازم تزئینی و ریسه جشن

ریسه چراغدار پرده ای

415.000تومان
تخفیف!
تخفیف!

لوازم التحریر و سرگرمی

روان نویس فشاری خرسی

35.000تومان
تخفیف!
تخفیف!
تخفیف!

لوازم آتش بازی

کهکشان 16شوت (2 اینچ)

1.500.000تومان
تخفیف!

لوازم آتش بازی

کهکشان 25شوت

1.200.000تومان

دیدگاهتان را بنویسید