جشن دندونی نوزاد

جشن دندونی نوزاد

جشن دندونی نوزاد چیست؟

 جشن دندونی نوزاد با رشد اولین دندان شیری در نوزاد، جشنی به نام «جشن دندونی» برای او گرفته می‌شود. این جشن، با تزیینات خاص و جذاب برگزار می‌شود که در ادامه متن شما را با جزئیات بیشتر این جشن آشنا خواهیم کرد.

جشن دندونی نوزاد

تزئینات جشن دندونی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های برگزاری جشن‌ ها، تزیینات آن است.برای تزئیین محل برگزاری جشن میتوانید از بادکنک فویلی دندان استفاده کنید و با توجه به جنسیت نوزادتان از بادکنک هلیومی صورتی یا آبی برای جلوه دادن به مراسمتان استفاده کنید

برای پذیرایی و تزئین میز میتوانید از بشقاب و لیوان دندونی ، ظرف تنقلات دندونی ، چنگال دندانی و برای تزئین دیوار میتوانید از ریسه دندونی استفاده کنید

جشن دندونی نوزاد

پذیرایی جشن دندونی

لوازمی که برای پذیرایی تهیه می‌کنید، باید متناسب با مناسبت جشن دندونی باشد. در این جشن، تهیه کیک با طرح دندان، کوکی، کاپ کیک، غذا، فینگرفود و سایر لوازم پذیرایی، با دیزاین مرتبط، رایج است. جالب است بدانید که، در ایران برای جشن دندونی، لازم است، آش دندونی بپزید. این آش، با گندم پخته می‌شود‌.

جشن دندونی نوزاد
جشن دندونی نوزاد
جشن دندونی نوزاد

گیفت دندونی

گیفت، هدیه کوچکی است که با نماد مرتبط با جشن دندونی ساخته شده‌است. این هدیه را به‌عنوان یادبود از جشن دندونی کودک‌تان، به مهمانان تقدیم کنید.برای خاص تر بودن هدیه تان میتوانید  هدیه ای تدارک ببینید که اسم نوزادتان روی آن حک شده باشد.

جشن دندونی نوزاد

در پایان

سخن آخر

سعی کنید برای شادی و نشاط، از این مناسبت‌های جذاب استفاده کنید. با حداقل امکانات، بهترین تزیین جشن دندونی را داشته باشید و لحظات خاطره‌انگیزی را ثبت کنید.

برای برگزاری جشن دندونی و سایر جشن های خود میتوانید با تیم دکوراسیون شادزی در شعبه پاسداران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید